الثلاثاء، 30 أبريل 2013

caring

We all need love and care .. We always need somebody's wormth .. What is the use if th don't even talk to us....What's the use ,if they are far from us.. What if they don't even like us..I want somebody to hold my tight ...I want the source of love .. Mom i need you
 
نحتاج كلنا حب و حنان و اهتمام .. كلنا نحب الدفى و القرب .. ما يهم من يكون .. الله محلى ذاك الشعور .. إنك تعرف أنه من هو يحبك و يخاف عليك و يدعيلك و يدافع عنك و يطريك بالخير .. و ما يتمنالك إلا السعادة .. بس شو الفايدة إذا كانو الناس بعاد ..إذا هم ما يبغون حتى يكلمونا .. كم ودي أحظن أحد يقوة .. ودي ضيقتي تظهر من انفاسي .. وينج يا نبع الحنان . فديتج يا أمي
 ..

الأحد، 28 أبريل 2013

freedom

Free ..We all want to be free..What do you know about freedom?..It's not being locked somewhere..It's not being unable to do what we want to do .. Freedom is a state of mind ..Its a decision..You can be free when ever you want to .. It's you who is holding you back .. These are some hallucinations.. No one can talk your feedom away even if you are in a prison
 
الحرية .. شي دايم نقول انه نحن نتمناه ..و دايم ندوره .. كونك مقيد .. مب أنك محبوس.. أو ما تقدر تسوي اللي تبغيه.. الحرية حالة عقلية .. شعور .. نحن نخلقه فينا .. الحرية تجينا بالقناعة .. إذا اقتنعنا أنه نحن أحرار ترا نحن بالفعل أحرار حتى لو كنا فالسجون .. الراحة النفسية و الشعور بالانطلاق هو الحرية

السبت، 27 أبريل 2013

creat a laugh

Bored .. Feeling down.. No one to talk to?.. Just go find someone who is sad make them smile anyone just grab a person and make his or her day happy .. By a gift or a smile or a laughter .. Turn their darkness into light.. It worths the world to creat a laugh on someone's face
 
ملانين .. زعلانين .. ما شي شغلة.؟ .. أمسك أي شخص من أهلك و لا ربعك .. ضحكهم .. ونسهم .. حسسهم أنك موجود .. ما تعرف شقيمة هالشي عندهم .. يا كم يسوى ترسم البسمة على غيرك و تعرف انك انته سببها .. الله يا محلى لحظة حلوة نتشاركها سوى مع من نحب .. كل القلوب الطيبة اللي سكنا فيها تستاهل نعيشها لحظة حلوة .. وشوفو كيف الحزن و الملل يروح ^^
 

الجمعة، 26 أبريل 2013

understanding

We are always thinking and looking for the one who looks after us and specially understands us .. No matter who they are.. Friends .. Lovers .. Family.. Even strangers .. but they don't understand what we are holding .. Feelings ..Thoughts.. pain.. The only people who feel us are the people who got the same pain that we got.. They truly get us and know exactly what we feel 
 
دايم ندور الناس اللس يفهمونا .. و يعرفون شو اللي نحس فيه ..  و نعانيه أحياناً .. أهلنا و ربعنا و أحبابنا ..و حتى الناس اللي ما نعرفهم .. محد يفهم غير اللي عاش نفس التجربة و قاسا نفس الصعاب و الشدايد اللي عشناها .. يعرفون أفكارنا و مشاعرنا و حتى أشياء يمكن حتى نحن ما نعرفها .. و أحلى شعور يوم تشوف أحد عاش نفس الألم اللي عشته  يوصفه لك .. تحس أنك مب وحيد فهالمعاناة .. بنطلع من هالشي اللي فينا اللي يمنعنا من الحياة .. و عسانا دايم نفهم لبعض و الله يبعد عنا الأحزان

الاثنين، 22 أبريل 2013

a pure heart

Hate.. Anger .. Revenge .. These are the feelings that makes us weak everyday.. Makes our minds and hearts full of darkness..We always feel lost and that's why.. ..That's why we are asking for our happiness to be given to us .. Some never thought of creating a happy moment for people or even themselves
..just be a pure heart ,, and creat happiness out of anything




الحقد و الانتقام و الغضب و الكراهية .. المشاعر اللي تسيطر على قلوبنا و تخلينا نعتمي و دوم نحس بغصة و ضيق .. الظلام اللي نعيشه كله من هالمشاعر الدنيئة .. دوم ندور سعادتنا و ما نصنعها لغيرنا أو حتى لأنفسنا .. نحسب أنه في أحد بيجيبها لنا .. نسكت و ننتظر و نتريا .. لكن ما يصير شي .. اصنع سعادتك .. اسعد غيرك من هالخلايق .. بأي شي .. حتى و لو كان بسيط .. انته بتعيش سعادة عظيمة يوم تسعد الناس .. و لا تنسو الابتسامة


الأحد، 21 أبريل 2013

no one to trust

these days i became scared of people ..in every turn there is a stab,, i don't have people that i can't rely on.. all what i see is dissapointment.. i don't need someone i need to be left alone waiting the rain smiling to the sun and building my future

ما عاد فينا نثق بأحد .. كلما نلتقت نحصل طعنة .. صرنا نخاف من بعضنا لو انه خوف كامن ..  ما لنا غير الأهل و الأصحاب .. القلة فقط .. الله يرحمنا  و يغينا .. اللهم ابعدنا عن حاجة الناس

السبت، 20 أبريل 2013

mother

 she is my friend .. my parent ..my partner .. she is everything and she worth all the best thing in the world ,, . please ..for every reader of this blog don't let her down because she wants us to be the best ..she doesn't need dissapointment from her children..keep you mothers happy because the
deserve to be
 
أمنا .. هي شمعة البيت ,. القلب الحنون .. الصديق و  كل ما فالحياة .. و ربي انه امهاتنا ما يستاهلون الا كل الحب و الاحترام و اكثر .. و لا تستاهل انه نحن نخيب ظنها فينا .. لانها دايم تتمنى لعيالها انهم يكونون الأفضل .. أمي الغالي أدعو ربي يسعدج و يبقيج لي يا تاج راسي .. لكل اللي يقرا هالمدونة .. عاملو امهاتكم بكل ما هو طيب لانهن يستاهلن كل طيب ..