الاثنين، 15 أبريل 2013

the one

the one..the only one.. who lived in our hearts long enough to know what we feel in every situation ..they are the ones who fill your hearts with joy.. nothing..no one really fills us with joy except these people.. they are the ones who worth our souls..they worth us being the best  for them .. why do they worth it?.. because ..they thought of us when nobody did.. they are the only ones who gave everything for us ... for these poeple thank you for being my life .. and i don't mean anything
without you

الناس الغالين اللي هم كل شي .. اللي سكنو فقلوبنا كفاية لاجل يعرفون نحن كيف نحس و بشو نحس في كل موقف .. الناس اللي يعرفون تفكيرنا .. الغالين اللي يدفونا بنار وجودهم حتى و هم بعيد .. الأحباب اللي ظحو لنا بكل ما هو غالي لاجل ابتسامتنا ..و ضحكتنا .. و سعادتنا .. انا اللي اناديهم و يتردد صوتي فالندا لهم .. اللي كلما عشت لحظة تمنيت يكنون ويايه .. الطيبين .. اللي دوم نفكر ..شو يسوون .. بشو يفكرون .. شو ياكلون.. شو يشربون .. منو يكلمون .. يستاهلون كل أرواحنا .. أشكر الاحباب اللي هم حياتي .. و انا بدونكم و لا شي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق