السبت، 20 أبريل 2013

mother

 she is my friend .. my parent ..my partner .. she is everything and she worth all the best thing in the world ,, . please ..for every reader of this blog don't let her down because she wants us to be the best ..she doesn't need dissapointment from her children..keep you mothers happy because the
deserve to be
 
أمنا .. هي شمعة البيت ,. القلب الحنون .. الصديق و  كل ما فالحياة .. و ربي انه امهاتنا ما يستاهلون الا كل الحب و الاحترام و اكثر .. و لا تستاهل انه نحن نخيب ظنها فينا .. لانها دايم تتمنى لعيالها انهم يكونون الأفضل .. أمي الغالي أدعو ربي يسعدج و يبقيج لي يا تاج راسي .. لكل اللي يقرا هالمدونة .. عاملو امهاتكم بكل ما هو طيب لانهن يستاهلن كل طيب ..

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق