السبت، 13 أبريل 2013

saying good bye

Our hearts aren't rocks..we feel lots of emotions a minute.. but today i felt the pain of saying bye..waving to the good hearted people...oh it really makes you bleed inside.. specially if they are never coming back.. but all my pain goes when i remember everything we did ..all the happy moments .. i smile happily waving to the friend who i will never see.. but i'll always remember

الوداع .. ذاك الشعور الصعب .. اللي يخليني اشره على من أحب .. الوح للي ما يمكن ما اشوفه لآخر عمري.. أودع و الألام المبرحة تقطع جوفي و تخليني أنزف من داخل .. لكن كل هالالم ينغسل في لحظة .. اللحظة اللي اتذكر فيها كل الشياء الحلوة اللي عشناها .. كل الاحلام و الامال و حتى المقالب و الضحكات ..ابتسم لاني .. الوح للي عمري ما بشوفه ..و اللي عمري ما بنساه ..  .. 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق