Our hearts aren't rocks..we feel lots of emotions a minute.. but today i felt the pain of saying bye..waving to the good hearted people...oh it really makes you bleed inside.. specially if they are never coming back.. but all my pain goes when i remember everything we did ..all the happy moments .. i smile happily waving to the friend who i will never see.. but i'll always remember
الوداع .. ذاك الشعور الصعب .. اللي يخليني اشره على من أحب .. الوح للي ما يمكن ما اشوفه لآخر عمري.. أودع و الألام المبرحة تقطع جوفي و تخليني أنزف من داخل .. لكن كل هالالم ينغسل في لحظة .. اللحظة اللي اتذكر فيها كل الشياء الحلوة اللي عشناها .. كل الاحلام و الامال و حتى المقالب و الضحكات ..ابتسم لاني .. الوح للي عمري ما بشوفه ..و اللي عمري ما بنساه .. ..
الوداع .. ذاك الشعور الصعب .. اللي يخليني اشره على من أحب .. الوح للي ما يمكن ما اشوفه لآخر عمري.. أودع و الألام المبرحة تقطع جوفي و تخليني أنزف من داخل .. لكن كل هالالم ينغسل في لحظة .. اللحظة اللي اتذكر فيها كل الشياء الحلوة اللي عشناها .. كل الاحلام و الامال و حتى المقالب و الضحكات ..ابتسم لاني .. الوح للي عمري ما بشوفه ..و اللي عمري ما بنساه .. ..
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق