sometimes when I feel down and bored.. I feel a hidden happiness..something or someone don't want me to feel the sorrow ..for these people ..thank you.. for thinking of me .. thank you for never leaving me.. thank you for everything we lived together .. thank you for making my life beautiful with you
في أشد أيام التعاسة .. الناس اللي كانوا لي خير عون .. اللي سكنوا القلب بوجودهم الغالي .. أشكركم .. أشكركم لأنكم ما ترتكتوني فيوم أذوق الحزن .. أشكر الي دعالي بالسعادة .. لو أني احيان ازعل و أكتئب كثير .. لكن أحس بالسعادة اللي يتمناها لي الغير .. و الحمدالله رب العالمين على كل حال
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق